مرورگرهای عاملمحور آینده بازاریابی دیجیتال را متحول میکنند
با ظهور مرورگرهای عاملمحور (Agentic Browsers)، چشمانداز بازاریابی دیجیتال وارد مرحلهای تازه شده است. این مرورگرها تنها ابزار نمایش صفحات وب نیستند، بلکه با بهرهگیری از هوش مصنوعی میتوانند محتوا را تفسیر کنند، وظایف را انجام دهند و حتی بهجای کاربر تصمیمگیری کنند. چنین تغییری به معنای بازتعریف مسیر کشف، تصمیمگیری و خرید در فضای … ادامه خواندن مرورگرهای عاملمحور آینده بازاریابی دیجیتال را متحول میکنند
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.