بازنگری در بودجه سئو؛ ظرفیتسازی به جای تمرکز بر خروجی
کارشناسان بازاریابی دیجیتال تأکید دارند که در عصر جستوجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، بودجه سئو باید بر ایجاد ظرفیت و نفوذ برند متمرکز شود، نه صرفاً افزایش کلیک و ترافیک. پایان مدل سنتی بازگشت سرمایه بر اساس ترافیک سالها بودجههای سئو بر اساس میزان کلیک و رشد ترافیک تخصیص داده میشد. اما با ظهور AI … ادامه خواندن بازنگری در بودجه سئو؛ ظرفیتسازی به جای تمرکز بر خروجی
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.